reklama

V dotykoch...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V dotykoch tvojich snov.Hľadám samu seba.Padá mi do duše dážď,Tvojich vrúcnych prianí,slovSrdce cez mreže sa dívaNeprejde deň,aby som sa neschúlilaV tvojom imaginárnom objatíJe to môj sen.Uviazli sme v pavučine lásky.Sme v zajatí...Dvaja čo nemajú odvahuNedajúc lásky slovám váhuSkrývame sa,za toŽe sa nič nedejeSme túžiaci po troške nádejePádame do hlbín sneniaDúha čo si mi poslalTy vieš...Nechala stopy chceniaA v mysli splín...

Ana Doležalová

Ana Doležalová

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  1x

V mojej tvorbe...zachytávam pohľad ženy, na všeličo...nalásku,vzťahy a na život vôkol nás. Zoznam autorových rubrík:  knihy.sme.skSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu