reklama

Zlep moje srdce...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu

Srdce mi zviera bolesťoutak silnotak ničivoSrdce mi zviera neresťoutak bežne tak bezočivo Bolí to...Ani nevieš ako moc?!Čo si to so mnou spravil?V duši temná noc...Srdce mám na kusy!Zlep ich!Prosím...Cítim saAko človek v kose,bosý...Neviem tie čriepkypozliepať.Bolo to takpredurčené,od chvíle čo som sarozhodla Ti srdce dať...

Ana Doležalová

Ana Doležalová

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  1x

V mojej tvorbe...zachytávam pohľad ženy, na všeličo...nalásku,vzťahy a na život vôkol nás. Zoznam autorových rubrík:  knihy.sme.skSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu