reklama

Čítaj srdcom...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nenechaj ma napospas svetu.Chcem ešte dokončiť tú vetu,ktorú čítaš vo mne,každý deň.Ránovečer,kým neodídem...Z tejto knihy života,čo začať som písalakeď spoznalasom Teba...Tá veta,je moje právo VETA,čo vláka Ťado mojich osídielNenechaj ma napospas svetu,ja poviem Ti tú vetu,tíško ti ju pošepkámtá vetapatrí iba nám...

Ana Doležalová

Ana Doležalová

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  1x

V mojej tvorbe...zachytávam pohľad ženy, na všeličo...nalásku,vzťahy a na život vôkol nás. Zoznam autorových rubrík:  knihy.sme.skSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu