reklama

Stúpam hore!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Stúpam horelen nedávno som spadla,z výšky svojich snov.Stúpam,dvíham sa, silou vôle,aby som zas nepadla tam,odkiaľ niet návratu,kde radosť nie jehroua všetko ponuréje biedne,holé.Stúpam horea už ma tam nikto nedostane!Dole!Plahočím sa.Deriem sa na povrch.Ako láva sopkyPadajú zo mňa kôpky,driny,nánosu,beznádeje.Hádam ma to už z povrchu neodveje.Páči sa mi hore byťNie v špine negativitydolesa močiť.

Ana Doležalová

Ana Doležalová

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  1x

V mojej tvorbe...zachytávam pohľad ženy, na všeličo...nalásku,vzťahy a na život vôkol nás. Zoznam autorových rubrík:  knihy.sme.skSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu