reklama

Výkričníková

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

VýkričníkováMal si rád výkričníky!Mala som dať ruky preč!ale takto....Stratila som iba reč!Vzdal si sa ma! Len takz ničoho nič!Bolelo to ,ako keby plesol bič!Bol si samý výkričník!Samá láska!Samá skúška!Na čo to?Prešiel si cezo mňa ako uragána keď už ľúbim Ťateba odvialo,kto vie kam... !Vidieť ti tak do hlavyčo sa ti tam premávaa možno skôr lepšie bolo bynevedieťNevedieť a nevidieť!Proste nič!Nech čušiatie tvoje myšlienky!Nechcem počuť vôbec nič!Či s tebouči bez Tebažiť mi Treba!Tá tvoja láska krutá!Bez rozmyslu!Spravila zo mňa lúzra!Všetko to vo mnevŕta!Vrie!Klokoce!Kedy zas budú Vianoce?Vianoce–obraz pokoja,pokoja v mojej mysliNajbližšie si to dobre rozmysli!Či zo srdca spravíš sitoLebo raz ,možno,niektoNeodpustí ti to!Sushi v dušiČítala som niekdeAsi kniha to bolaTeraz je to moja smola,moja realita!Verila som človekuOstali mi oči k nárekuSkrz túto báseň Svoje myšienky zhasnemA uzavriem kapitoluObrátim listA môžem ísť....Alebo nádej zažnem?.)

Ana Doležalová

Ana Doležalová

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  1x

V mojej tvorbe...zachytávam pohľad ženy, na všeličo...nalásku,vzťahy a na život vôkol nás. Zoznam autorových rubrík:  knihy.sme.skSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu