reklama

Rozchod

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

RozchodChce sa mi utiecť,ver miSrdce som nechala medzi dvermi.Dvere napoly privreté,či celkom zavreté?Búcham trepemOtvor mi!Kričí láska ,za dveramiKričí láska,spína ruky,pusti ma dnu,bez záruky!Nechcem,nerieš,nevieš!Od mojich dverí bež!Búcha,kričí,chce vraj rajAle ja len...tak sa majČo dve duše spojilo,nerozdelí nikdy, nikto,ani dvere zabuchnuté,tvrdí mi to...To je síce krásny sen,ale realita inde je.Ja ti iba poviem lena zopár slz prelejem

Ana Doležalová

Ana Doležalová

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  1x

V mojej tvorbe...zachytávam pohľad ženy, na všeličo...nalásku,vzťahy a na život vôkol nás. Zoznam autorových rubrík:  knihy.sme.skSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu