reklama

Čakanka

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
čakanie
čakanie (zdroj: neznámy autor)

ČAKANKAČakámA ty si niekde tamŽijem ako v mrákotáchŽijem ako vo sneTrampoty a ostneČakámKým mi anjel Teba post-neČakámA som zúfaláNeviem ktorým smeromBy som myšlienky poslalaVer mi že to čakanieNie je ľahkéVeru nieČakámA vlastne ani neviemPrečo a či mám?Držíš ma v svojich osídlachUjsť ti hádam na krídlach?asi takChcela by som ibaByť volná ako vtákByť volná a zároveň v okováchČakámBože daj mi znamenieKadiaľ sa majú Moje kroky uberaťMá to zmysel?A či nie?Nie je to len mámenie?Asi nieMámenie zmyslovV hlave boľavejPlnej nezmyslovA snovKde čakanie je hrouČakám kým sa rozvidnieA zažne...Vážne!ČakámČakanka čaká v čakankoveKedy jej boh napovieČi robí dobre A či nieOn to vieČi poslúchnuť to vábeniePrestať čakať a snívaťA začať si plnýmiDúškami užívaťČakámA v hlave mi dokokolaHrá stále tá istá operasťa v pokazenom gramofónečakaniev dlhom maratónetie predstavy ma ničiaa zničiav kuse syčiachcem byť niekoho a nie ničia

Ana Doležalová

Ana Doležalová

Bloger 
  • Počet článkov:  56
  •  | 
  • Páči sa:  1x

V mojej tvorbe...zachytávam pohľad ženy, na všeličo...nalásku,vzťahy a na život vôkol nás. Zoznam autorových rubrík:  knihy.sme.skSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu